Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Omdat veel mensen management niet als een uitvinding zien, denken we waarschijnlijk ook anders over managementinnovatie. Onze claim is dat management, als uitvinding als technologie, de afgelopen honderd jaar niet fundamenteel is veranderd. De kaars is bij wijze van spreken wel steeds verbeterd, maar nog niet vervangen door de gloeilamp. Tot nu toe zijn er zeker wel aanpassingen gedaan zoals recentelijk Agile of zelfsturende teams. Het zijn relatief kleine aanpassingen binnen een bestaande uitvinding. Deze uitvinding bestaat vooral uit het gebruiken van gebouwen, hiërarchieën, plannen, informeren, budgetten, beoordelen, beslissen, belonen en straffen. De manier waarop we mensen en resources aan taken verbinden om de productiviteit te verhogen, is sinds Taylor en Ford niet echt veranderd. Bestaande managementconcepten hebben nog onvoldoende ""het bedrijf', als superieure organisatievorm, uitgedaagd. Ze hebben de laatste decennia, onvoldoende bijgedragen aan de productiviteitsgroei die we nodig hebben om onze welvaart te behouden. Maar hier komt verandering in. Management als technologie is opnieuw uitgevonden en we noemen het: Blockchain Organiseren.
658.018 --- Blockchain --- Management --- PXL-IT 2018 --- bedrijfseconomie --- bedrijfsprocessen --- organisatiekunde --- technologische verandering --- blockchain --- weconomics
Choose an application
Organization theory --- 334.726 --- 658.018 --- Internationaal management --- Multinationale ondernemingen (MNO) --- 65.012.4 --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- International business enterprises --- Management
Choose an application
658.11 --- 338 --- 658.018 --- 658.88 --- China --- Internationaal management --- Internationale marketing (euromarketing, global marketing) --- Midden-Europa --- Oost-Europa --- Kinds and forms of enterprise --- 658.11 Kinds and forms of enterprise
Choose an application
Aanwijzingen voor het internationale zakenverkeer in een aantal Europese landen, China en India, met aandacht voor omgangsvormen, e-mail, sms, internetverkeer, vergadercultuur, zakengeschenken enzovoort
Foreign trade. International trade --- Mass communications --- internationale handel --- interculturele communicatie --- 005.912.2 --- bedrijfscultuur --- office management --- omgangsvormen --- 130.4 --- 658.018 --- Interculturele communicatie --- Internationaal management --- 991 --- intercultureel --- landen --- contacten met het publiek
Choose an application
Deze tweede editie van Intercultureel management bespreekt uitvoerig het effect van cultuur op de effectiviteit van managementpraktijken en gaat in op de vraag hoe culturele verschillen het concurrentievoordeel kunnen vergroten. De auteurs nemen geen genoegen met de geijkte opvattingen over deze kwesties en moedigen daarmee ook de lezer aan kritisch te kijken naar de invloeden van cultuur in het bedrijfsleven. Intercultureel management zal velen aanspreken, zowel managers en leidinggevenden die werkzaam zijn in een internationale zakelijke omgeving, als studenten aan een groeiend aantal MBA-opleidingsinstituten en andere instellingen voor hoger onderwijs. Het boek bevat veel actuele casestudy's en koppelt een degelijke theoretische onderbouwing aan een hoge mate van praktische toepasbaarheid.
strategisch beleid --- intercultureel management --- organisatiecultuur --- Business policy --- bedrijfsbeleid --- Intercultureel management. --- Sociology of culture --- International economic relations --- Business management --- interculturaliteit --- cultuur --- culturele diversiteit --- Intercultureel management --- Interculturele communicatie --- Interculturele verhoudingen --- Cultuur --- Internationalisering --- 65.012 --- 658.018 --- Internationaal management --- 65.012 Methods --- Methods --- Interculturaliteit --- Toerisme --- Verpleegkunde
Choose an application
334.726 --- 658 --- 65.012.4 --- 658.018 --- Internationaal management --- Multinationale ondernemingen (MNO) --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Organization theory
Choose an application
658.11 --- 658.15 --- 334.726 --- 339.51 --- 339.7 --- 658.018 --- 658.14/17 --- Financieel management --- Financiering van de buitenlandse handel --- Internationaal management --- Internationale financiën --- Multinationale ondernemingen (MNO) --- Wisselrisicobeheer (valutarisicobeheer) --- 658.15 Private financial management. Financial administration of enterprises --- Private financial management. Financial administration of enterprises --- 658.11 Kinds and forms of enterprise --- Kinds and forms of enterprise --- International financial management
Choose an application
Een gids voor zakendoen in het buitenland, met 6 gevalstudies van toonaangevende Vlaamse ondernemers. Nadruk ligt op de integratie van het zakelijke en het culturele.
interculturele communicatie --- intercultureel management --- internationale handel --- Foreign trade. International trade --- 658.112 --- 366.4 --- internationalisering --- management --- HRM human resource management --- bedrijfsplanning --- internationaal management --- multinationale ondernemingen --- 658.018 --- Internationaal management --- bedrijfsstrategie --- bedrijven, management --- handel, internationaal --- human resources management --- multinationals --- organisaties, verandering --- Site, location, place of business --- bedrijfsleiding, management --- ondernemingsvormen.financiën: vestigingsplaats --- 658.112 Site, location, place of business --- beleid, strategie, organisatie, verandering, wendbaarheid --- Investments --- Foreign countries --- Belgium --- Foreign economic relations --- Economic policy --- cultuur --- ondernemingen --- economie (algemeen)
Choose an application
Mediamarketing. --- Applied marketing --- bedrijfskunde --- interactieve media --- marketing --- e-commerce --- Mass communications --- 658.8 --- e-business --- e-marketing --- interactieve marketing --- internet --- webdesign --- webvertising --- 658.018 --- 658.88 --- E-business (e-commerce, inkopen via het internet) --- Internet en mobile marketing --- marketing, verkoop, distributie --- Interactieve marketing --- Informatietechnologie --- Media --- Telecommunicatie --- Elektronische handel --- Interactieve televisie --- Marketingstrategieën --- E-mail --- Webvertising --- Cybermarketing --- Websites --- Interactiviteit --- Marketing --- Interactieve media --- 338.138 --- IT --- Marketingstrategie --- Internetmarketing --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
65.01 <510> --- internationaal zakendoen --- China --- ondernemen --- management --- 305.81 --- 338 --- 658.0 --- 658.018 --- Internationaal management --- Ondernemerschap --- Change talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag belonen success --- Methods and methodology. Theory and practice of organization--China --- interculturele communicatie, intercultureel zakendoen, cultuurverschillen en interculturaliteit --- Business enterprises --- Entrepreneurship --- International business enterprises --- Economic conditions --- Entrepreneurship - China --- Business enterprises - China --- International business enterprises - China --- China - Economic conditions - 2000 --- -Business enterprises
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|